poniedziałek, 3 maja 2010

Co dla ciebie zrobił Jezus?

Ostatnio przechodzę dość trudny czas, dlatego intensywność postów chwilowo spadła. Niemniej dzięki tym uciskom tym bardziej jestem bliżej Boga i mogę się z wami podzielić czego doświadczyłem, a mianowicie niesamowitej łaski - zrozumienia tego co Jezus dla mnie zrobił. Byłem chrześcijaninem 3 lata, a nie rozumiałem tego. Byłem gorliwy i oddany Panu, bo widziałem jego dobroć i siłę, a nie rozumiałem tego, co on dla mnie zrobił. Zostałem ochrzczony duchem świętym, służyłem darami, a wciąż nie rozumiałem co Jezus zrobił tak naprawdę dla mnie!

WYRWAŁ MNIE Z RĄK ŚMIERCI W POPRZEDNIM ŻYCIU I DAŁ NOWE LEPSZE WIECZNE ŻYCIE.

Zrozumienie ofiary Jezusa jest najistotniejszą rzeczą zaraz po przyjęciu ofiary Jezusa! Gdy to zrozumiemy nasze życie zmieni się tak jak życie Szawła zmieniło się. Staniemy się chrześcijanami pierwszej ligi, tych których Bóg używa najbardziej.

"Lecz więcej jeszcze, wszystko uznaję za szkodę wobec doniosłości, jaką ma poznanie Jezusa Chrystusa, Pana mego, dla którego poniosłem wszelkie szkody i wszystko uznaję za śmiecie, żeby zyskać Chrystusa" - Flp 3:8

Czy ty też byś mógł z szczerego serca powiedzieć dzisiaj takie słowa? Że całe twoje życie - rodzina, praca, marzenia to śmiecie w porównaniu z zyskaniem Chrystusa?

Jeśli zrozumiesz Łaskę Pana zapewniam cię, że twoja dusza sama wypowie te słowa zanim nawet zdążysz pomyśleć. A wtedy otrzymasz jeszcze większą łaskę, zapewniam cię!

"A gdy mu wszystko zostanie poddane, wtedy też i sam Syn będzie poddany temu, który mu poddał wszystko, aby Bóg był wszystkim we wszystkim." - 1Kor 15:28

Co do mnie, ja dziś mówię: Bóg jest dla mnie WSZYSTKIM WE WSZYSTKIM, WSZYSTKO INNE TO ŚMIECIE, BO WIEM ŻE DOŚĆ MAM GDY MAM ŁASKĘ JEGO!

W załączniku 4 minutowe świadectwo Paula Washer'a. On też to zrozumiał:


Po więcej zrozumienia, co zrobił Jezus, zapraszam do posta: Dar oraz Krzyż Wolności!
A jeśli te słowa są dla ciebie za ciężkie ponieważ jeszcze nie zrozumiałeś jego miłości zapraszam do posta: Miłość Jezusa, oraz posta Jak bardzo kocha cię Bóg ?

2 komentarze:

  1. Każdy, kto przeżywa chwile zwątpienia i słabości powinien obejrzeć świadectwo Paula. Uwielbiam czerpać siłę od tak inspirujących osób jak on czy Nick Vujicic. Chrystus dał mi WSZYSTKO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokladnie tak...wszystko Co nas otacza Z tego swiata to smieci...
    Bog!Tylko On!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com