poniedziałek, 15 listopada 2010

IHOP wita Polaków

Witajcie w Polsce!

Dziękuję, że wykazaliście cierpliwość dla mnie (regularnie odwiedzając mój blog - to mnie naprawdę zbudowało) abym mógł doszkolić się w kaznodziejstwie, teologi i sztuce modlitwy w tak namaszczonym miejscu jak "Międzynarodowy Dom Modlitwy w Kansas City". To co przywiozłem będę teraz systematycznie publikować na blogu w nowej etykiecie: IHOP (będę też zaznaczał w postach, że to nauczanie jest stamtąd)


W IHOP prowadzone jest styl modlitwy zwany "Harfą i Czaszą" (o którym pisałem w poście Harfiarze w wyłomie). 24 godzinne wołanie do Pana sprawia, że w powietrzu nieustannie unosi się przemieniająca serca Boża obecność. Sprawia to, że gdy wchodzisz do głównej sali modlitwy (mogącej pomieścić 860 ludzi) to masz wrażenie, że wchodzisz do innego świata - tak jakbyś opuszczał królestwo szatana i wchodzisz do ambasady nieba na ziemi. Raz, gdy wszedłem ok godziny 22, a muzycy byli w ekstremalnym namaszczeniu duchowej pieśni (o tym niedługo) to poczułem się, jakby ze sceny wiało potężnym wiatrem, aż trudno było ustać ! Po prostu wchodzisz i od razu serce zaczyna pokutować a dusza skakać z radości. Nic dziwnego, że ludzie, który przebywają tam na co dzień, są wyjątkowo obdarowani nie tylko darami ducha świętego takimi jak prorokowanie, uzdrawianie, nauczanie, ale przede wszystkim głębokim zrozumieniem istoty Boga i jego Miłości.
Międzynarodowy Dom Modlitwy jest naprawdę międzynarodowy! W czasie mojego 10 dniowego pobytu tam spotkałem reprezentantów bardzo wielu krajów nawet z dalekiej Afryki i Azji. Każdy kraj realnie współpracujący z IHOP zostaje uhonorowany flagą na tylnej ścianie oraz regularnymi modlitwami za ten kraj. Wśród nich nie zabrakło również Polski !
W trakcie mojego pobytu tam wysłuchałem 36h oficjalnych wykładów, uczestniczyłem w dziesiątkach rozmów indywidualnych z ludźmi przepełnionymi Jezusem, Byłem 3 razy w tzw Pokoju Uzdrowienia (Healing room - 2h indywidualnej modlitwy sam na sam z ludźmi z darem uzdrawiania) oraz 2 razy w Pokoju Proroków (Prophecy room - analogicznie jak w pokoju uzdrowienia) i w sumie kilkanaście godzin na samotnej modlitwie przed Panem w Pokoju Modlitwy (Prayer room)
Główną linią nauczania w IHOP jest zrozumienie Bożej Miłości i zastosowanie konsekwencji z niej płynącej w codziennym życiu oraz przygotowanie ciała Chrystusa do czasów ostatecznych jako święci zwiastuni nadejścia Pana. Oto tematy wykładów, które miałem (przez najbliższe tygodnie będę dzielić się nimi na blogu) :
  • Pięć cech zwiastuna i jego życie
  • Styl życia Jana Chrzciciela - Nazyreat
  • Styl życia Daniela
  • Trąby Joela
  • Cierpienie dla Jezusa
  • Duchowy pionier
  • Święte Wyzwanie
  • Miłość Niebiańskiego Ojca
  • Tożsamość wynikająca z miłości
  • Świętość wynikająca z miłości
  • Pierwsze przykazanie
  • Prawdziwe uwielbienie

  • Dary Ducha Świętego - uzdrawianie
  • Rebeka i Duch Święty
  • Przyprowadzanie dzieci do Jezusa
  • Kim jestem w Chrystusie
  • 100 imion Boga
Jak już pisałem, główna sala modlitwy mieści 860 osób, posiada wyznaczoną strefę dla tancerzy, miejsca dla nad aktywnych oraz bardzo spokojnych. Jednak to, co mnie urzekło, jest to, że na drzwiach wyjściowych był widoczny napis: "Globalny Pokój modlitwy". Napis ten oznacza, że nie ma znaczenia czy jesteś w pokoju modlitwy w Kansas City, czy na ulicy w Warszawie, bo cały jesteś w wielkim domu modlitwy powołanym przez Jezusa Chrystusa, w którym jak mówi biblia:
"Ogień będzie stale płonął na ołtarzu i nie wygaśnie" - 3Moj 6:13

10 komentarzy:

  1. To nie jest nauka Pana Jezusa, to oszustwo duchowe nr 1 czasów ostatecznych. Biblia mówi o bardzo wielu fałszywych prorokach w czasach ostatecznych oraz prześladowaniach chrześcijan trwających w nauce Pisma i globalnym zwiedzeniu, a nie żadnym przebudzeniu

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak nazwiesz przypadki w historii w których setki lub tysiące ludzi w bardzo krótkim okresie czasu (kilku godzin lub dni) nawróciło się do Jezusa i została ochrzczonych duchem świętym?

    Fałszywi prorocy są i będą, ale przebudzenia i prawdziwi prorocy też będą bo jak nie to po co wylany by był Duch Święty i gdzie się podział teraz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile takich "przypadków" możesz wymienić?
    Gdzie pisze w Biblii o wielkim przebudzeniu czasów ostatecznych? O zwiedzeniu jest.
    Gdzie jest Duch Świety? Zamieszkuje wierzących, a nie jest ściągany z nieba na zawołanie zawodzących muzyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacytuję biblię aby nikt nie mówił ze niebiblijnych wyrażeń używam:

    Przykład przebudzenia:

    "Ci więc, którzy przyjęli słowo jego, zostali ochrzczeni i pozyskanych zostało owego dnia około trzech tysięcy dusz" - Dz 2:41

    Przykład ściągnięcia Ducha:

    "A gdy Piotr jeszcze mówił te słowa, zstąpił Duch Święty na wszystkich słuchających tej mowy" - Dz 10:44

    Co do modlitwy która jest miła uszom Boga i przyciąga Ducha Świętego można dużo poczytać chociażby w ST. Ja na swoim blogu napisałem tylko krótki artykół na ten temat tutaj:

    http://uczenchrystusa.blogspot.com/2010/08/o-modlitwie.html

    Ku wyjaśnieniu: Duch Święty nie przychodzi z powodu dźwięków muzyki, ale z powodu otwartych ludzkich serc które go szczerze szukają. Muzyka jest tylko po to aby nasze ciała łatwiej mogły znieść czas oczekiwania na suwerennego Boga.

    "... i ochotnie powzięli postanowienie, że będą szukać Pana, a On pozwolił im się znaleźć i udzielił im spokoju ze wszystkich stron" - 2krn 15:15

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwaga! Kundalini ! Zwodnicze Duchy wtargnęły do Kościoła (w czesci 3 o IHOP )

    cz1
    http://www.youtube.com/watch?v=dqRleTujZew
    cz2
    http://www.youtube.com/watch?v=jSUvM2uCdV4&feature=related
    cz3
    http://www.youtube.com/watch?v=9Wt7iW6PaBY&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałem te filmy i stwierdzam jedno: Prawie nic z tego co jest tam pokazane dzięki Bogu nie miało miejsce w IHOP podczas mojego pobytu tam, ani moich przyjaciół ani nigdzie na żadnych materiałach video które widziałem.

    Owszem jest tam silna obecność Ducha Świętego taka jak autor tych filmów przytacza na samym końcu. Czy więc lęk przez zwiedzeniem ma sprawić, że teraz mamy całkiem wyrzec się doświadczania stanu zdrowego zachwycenia prawdziwym Duchem Świętym które opisane jest np w 1Sam 19:20 ?

    Zgadzam się, że siły demoniczne próbują sforsować bramy kościoła i do IHOP tak samo jak wszędzie indziej wkradają się fałszywi prorocy i sieją ferment starając się zdyskredytować prawdziwych proroków.

    Skupmy się na faktach i trwaniu przy Bogu, a On zapewni nam bezpieczeństwo przed fałszywymi prorokami jednocześnie będąc otwartym na wylanie Ducha o którym jest mowa w Joe 3:1 i innych wersetach Nowego Testamentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kazimierz Sosulski "Walka duchowa według nowego paradygmatu"

    http://www.chn.kz.pl/index.php?id=artykuly&link=uzupelnienia%2Fpara.htm

    Przepraszam cie bardzo ,ale widac wyraznie ze ruchy z demonicznym namaszczeniem i IHOP złaczyły się w jedno a to o czymś świadczy.Zapoznaj się z tym co napisał pastor Sosulski .Niech ci Pan otworzy oczy .

    OdpowiedzUsuń
  8. Mariusz obejrzyj film na You Tube pod tytułem Almolongo miasto cudów .Może ten film wiele pomoże wyjaśnić.Śmiało do przodu .Uczniowie Chrystusa czasami gdy zachodzi konieczność Korygują swoją wiedzę.Przesyłam pozdrowienia z Głuchołaz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za film, naprawdę budujący. Nie rozumiem jednak co miałeś na myśli o korygowaniu wiedzy uczniów Chrystusa. Masz na myśli że moja wiedza musi się zrewidować czy twoja?

      A dla innych link do wspomnianego filmu tutaj http://www.youtube.com/watch?v=vR9JGVrAIxY&feature=gv&hl=pl

      Usuń
  9. Dzięki za odpowiedż.Ja się sam koryguję Ponieważ uważam Siebie za osobę podatną na błędy,oraz zdazyło mi błednie ocenić rzeczy których doświadczałem.Widzę to jako zaletę,Jeśli się w czymś mylę to bywa że mnie zwrócą uwagę i dobrze że nie pochlebiają.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com