czwartek, 6 maja 2010

Nie bójcie się!

Jak się czujecie gdy ktoś w waszej obecności zaczyna mówić o roku 2012, albo proroctwach Nostradamusa lub Oriona? Jak się czujecie oglądając wiadomości i słysząc o wojnach, kataklizmach, kryzysach, powodziach? Jak się czujecie gdy straszą was widmem głodu i cierpienia? Boicie się?

"Powiadam zaś wam, przyjaciołom moim, nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało, a potem nie mają już nic do zrobienia. Ale wskażę wam, kogo się bać macie! Bójcie się tego, który, gdy zabija, ma moc wrzucić do piekła. Zaiste, powiadam wam: Tego się bójcie! " - Łk 12:4-5

Biblia setki razy podkreśla słowo NIE BÓJ SIĘ (ponoć jest tych wersetów równo 364 na każdy dzień roku). Jak pisałem poprzednio, wiemy, że będziemy prześladowani, ale oprócz tego Jezus wyjawił nam, że w czasach ostatecznych będzie naprawdę źle. Zostaliśmy uprzedzeni.

Czy mamy się bać Prześladowania?

"I strzeżcie się ludzi, albowiem będą was wydawać sądom i biczować w swoich synagogach. I z mego powodu zawiodą was przed namiestników i królów, abyście złożyli świadectwo przed nimi i poganami. A gdy was wydadzą, nie troszczcie się, jak i co macie mówić; albowiem będzie wam dane w tej godzinie, co macie mówić." - Mat 10:17-19

Cierpienia?

"Wszystko uznaję za śmiecie, żeby zyskać Chrystusa i znaleźć się w nim (...) i uczestniczyć w cierpieniach jego, stając się podobnym do niego w jego śmierci, aby tym sposobem dostąpić zmartwychwstania. " - Flp 3:8-11
"Ale chociażbyście nawet mieli cierpieć dla sprawiedliwości, błogosławieni jesteście. Nie lękajcie się więc gróźb ich i nie trwóżcie się" - 1P 3:14

Głodu lub Zimna?

"Nie troszczcie się o życie swoje, co będziecie jedli albo co będziecie pili, ani o ciało swoje, czym się przyodziewać będziecie" - Mat 6:25
"Pan nie dopuści, aby sprawiedliwy głód cierpiał" - Prz 10:3

Kryzysów?

"...Potem usłyszycie o wojnach i wieści wojenne. Baczcie, abyście się nie trwożyli, bo musi się to stać, ale to jeszcze nie koniec..." - Mat 26:6
"Wiemy bowiem, że jeśli ten namiot, który jest naszym ziemskim mieszkaniem, się rozpadnie, mamy budowlę od Boga, dom w niebie, nie rękoma zbudowany, wieczny." - 2Kor 5:1

Kradzieży?

"...ale gromadźcie sobie skarby w niebie, gdzie ani mól, ani rdza nie niszczą i gdzie złodzieje nie podkopują i nie kradną." - Mat 6:20
"Jeśli chcesz być doskonały, idź, sprzedaj, co posiadasz, i rozdaj ubogim, a będziesz miał skarb w niebie, potem przyjdź i naśladuj mnie." - Mat 19:21
"uznawszy hańbę Chrystusową za większe bogactwo niż skarby" - Hbr 11:26

Nie boję się prześladowania i bicia, bo wiem, że Pan mój też cierpiał i chlubą jest naśladować go.
Nie boję się końca świata, ponieważ OCZEKUJE końca świata! Wtedy bowiem przyjdzie mój Pan na którego czekam. (Mat 24:30)
Nie boję się złodzieja, bo skarb mój jest w niebie.
Nie boję się kryzysów gospodarczych, bo wiem że Pan i tak obiecał mi chleb.
Nie boję się śmierci, albowiem śmierć jest tylko zyskiem! (Flp 1:21)

Nie mam nic na tym świecie co mogę stracić. Wszystko co mam i co ma jakąkolwiek wartość czeka na mnie w niebie (lub pójdzie tam razem ze mną) Chciałbym być już tam, a jednak wciąż jestem tutaj ze względu na jeszcze jeden skarb którego tam na razie nie ma... ludzi którzy nie słyszeli o zwycięstwie Jezusa Pana. Dla nich tu jestem.... i dla was aby was zachęcić. :)

"Nie troszczcie się o nic, ale we wszystkim w modlitwie i błaganiach z dziękczynieniem powierzcie prośby wasze Bogu." - Flp 4:6

"To powiedziałem wam, abyście we mnie pokój mieli. Na świecie ucisk mieć będziecie, ale ufajcie, Ja zwyciężyłem świat. " - J 16:33

Po dalszą część rozważań na ten temat zapraszam do posta Bezpieczeństwo w Bogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com