piątek, 25 czerwca 2010

Dar

Czy należysz do tych osób które czują się jakby nikt dla nich nigdy nic nie zrobił? A jeśli zrobił to na zbyt płytkim poziomie poświęcenia i dotarcia do twoich prawdziwych najgłębszych potrzeb? JA TAK! Właśnie dlatego tak ważne jest przypomnienie sobie tego Co zrobił dla mnie Jezus.

On przyszedł na świat z myślą o mnie - J 12:47b
On nauczał z nadzieją, że ja kiedyś to usłyszę - Mat 27:20
On wycierpiał krzyż dla mojego zbawienia - Kol 2:14

Poświęcił całe s
woje życie jakie miał tutaj na ziemi DLA MNIE i dla ciebie! Zrobił to, bo nas kocha!

"Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny" - J 3:16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com