wtorek, 23 listopada 2010

Kim jestem w Chrystusie

"Chrystusa Pana poświęcajcie w sercach waszych, zawsze gotowi do obrony przed każdym, domagającym się od was wytłumaczenia się z nadziei waszej" - 1P 3:15

"Weźcie tarczę wiary, którą będziecie mogli zgasić wszystkie ogniste pociski złego, weźcie też przyłbicę zbawienia i miecz Ducha, którym jest Słowo Boże" - Ef 6:16-17

Czy wiecie jak ważne w obliczu życia we współczesnym zdemoralizowanym świecie jest odpowiedz na pytanie kim jesteśmy w Chrystusie? Jeśli przyjdzie wróg i zacznie okradać nas z poczucia wartości i siły wmawiając kłamstwa i klątwy, jedyne co możemy zrobić to przywdziać Bożą Zbroje i starać się trwać niezłomnie w prawdzie, bo tylko ona może nas uratować w takiej sytuacji. Właśnie dlatego chciałem podzielić się z wami czymś, co dostałem od jednej osoby w pokoju uzdrowienia podczas pobytu w IHOP. Jeśli uzdrowiło mnie, na pewno uzdrowi i was :)

JESTEM AKCEPTOWANY
  • Jestem Bożym dzieckiem - J 1:12
  • Jestem przyjacielem Jezusa - J 15:15
  • Jestem usprawiedliwiony - Rz 5:1
  • Jestem złączony z Bogiem przez ducha - 1Kor 6:17
  • Jestem własnością Boga kupioną za wielką cenę - 1Kor 6:20
  • Jestem fragmentem ciała Chrystusa - 1Kor 12:27
  • Jestem pojednany z Bogiem przez Jezusa - 2Kor 5:18
  • Jestem święty - Ef 1:1 (patrz post Wszczepieni do świętości)
  • Jestem zaadoptowany do Bożej rodziny - Ef 1:5
  • Mam dostęp do Ojca - Ef 2:18
  • Jestem odkupiony i mam odpuszczenie winy - Kol 1:14
JESTEM BEZPIECZNY (patrz też post Bezpieczeństwo w Bogu)
  • Jestem na zawsze wolny od potępienia - Rz 8:1
  • Mam pewność, że wszystko idzie ku dobremu - Rz 8:28
  • Jestem wolny od wszelkich oskarżeń przeciwko mnie - Rz 8:31-34
  • Nie mogę być oddzielony od Bożej miłości - Rz 8:35-39
  • Jestem utwierdzony i namaszczony przez Boga- 2Kor 1:21
  • Mam odcisk pieczęci Boga na sobie oraz zadatek Ducha Świętego - 2Kor 1:22
  • Mam swobodę i dostęp do Boga - Ef 3:12
  • Mam pewność, Bóg rozpoczął i skończy we mnie swoje doskonałe dzieło - Flp 1:6
  • Jestem ukryty z Jezusem w Bogu - Kol 3:3
  • "Nie dał nam Bóg ducha bojaźni, lecz mocy i miłości, i powściągliwości" - 2Tym 1:7
  • Mogę znaleźć łaskę i miłosierdzie, gdy tylko zajdzie taka potrzeba - Hbr 4:16
  • Jestem zrodzony przez Boga i zły nie może mnie dotknąć - 1J 5:18
JESTEM WAŻNY
  • Jestem solą i światłem na ziemi - Mat 5:13-14
  • Jestem latoroślą i wydaje dobre owoce - J 15:1-5
  • Jestem wybrany do wydawania owoców - J 15:16
  • Jestem osobistym świadkiem Jezusa - Dz 1:8
  • Jestem Bożą świątynią - 1Kor 3:16
  • Jestem wyznaczony do służby pojednania - 2Kor 5:17-18
  • Jestem współpracownikiem Boga - 2Kor 6:1
  • Mam miejsce obok Jezusa w Bożym królestwie - Ef 2:6
  • Jestem stworzony do dobrych uczynków - Ef 2:10
  • "Wszystko mogę w tym, który mnie wzmacnia, w Chrystusie" - Flp 4:16

Dawid śpiewał: "W sercu moim przechowuję słowo twoje, Abym nie zgrzeszył przeciwko tobie" (Ps 119:11) Ja wieżę, że gdy będziemy trzymali w sercu (i w pamięci) słowo takie jak to powyżej wtedy nasza tarcza wiary będzie szczelna, diabeł bezsilny, a królestwo będzie rosnąć dzięki cudom i znakom, jakie będziemy mogli czynić (patrz J 14:12) mając siły, które traciliśmy na walkę z ciemnością według swoich starych metod.

"A teraz, dzieci, trwajcie w nim, abyśmy, gdy się objawi, mogli śmiało stanąć przed nim i nie zostali zawstydzeni przy przyjściu jego" - 1J 2:28

Polecam tez podobną listę dotyczącą działania i odnoszenia sukcesów w poście Moc wiary w prawdę.

3 komentarze:

  1. OKEJ!!! SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za tę listę-bardzo mi pomogła.
    Dorzucił bym jeszcze Obj.1:6 - "rodem królewskim" i Kapłanami Boga
    i niech Bóg Ci błogosławi
    Janek

    OdpowiedzUsuń
  3. pomogło mi (chyba)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com