niedziela, 9 maja 2010

Harfiarze w wyłomie!

Ostatnio pisałem o tym co Bóg zrobił dla nas i jak wielka jest jego dobroć. Dzisiaj chciałbym podzielić się z wami propozycją co my możemy zrobić dla niego, a mówiąc konkretniej chciałbym podzielić się ideą IHOP oraz rodzącej się jego polskiej komórki. Na wstępie zachęcam do wysłuchania tego kazania(30 min) które w bardzo konkretny i przystępny sposób przedstawia potrzebę i cel wstawienników i modlicieli za Polskę. (BARDZO ZACHĘCAM!) Aby się nie powtarzać proponuje, aby każdy samodzielnie osłuchał tego celu.
W IHOP byłem osobiście (patrz post IHOP wita Polaków) jest tam uprawiany styl modlitwy zwany "Harfa i Kadziło" mający swoje korzenie w wersetach:

"Niech wznosi się ku tobie modlitwa moja jak kadzidło, A podniesienie rąk moich jak ofiara wieczorna!" - Ps 141:2

"...a gdy ją wziął, upadły przed Barankiem cztery postacie i dwudziestu czterech starców, a każdy z nich miał harfę i złotą czaszę pełną wonności; są to modlitwy świętych" - Obj 5:8
"I usłyszałem głos z nieba jakby szum wielu wód i jakby łoskot potężnego grzmotu; a głos, który usłyszałem, brzmiał jak dźwięki harfiarzy, grających na swoich harfach." - Obj 14:2
"I widziałem jakby morze szkliste zmieszane z ogniem, i tych, którzy odnieśli zwycięstwo nad zwierzęciem i jego posągiem, i nad liczbą imienia jego; ci stali nad morzem szklistym, trzymając harfy Boże." - Obj 15:2

Styl ten polega na odczytywaniu modlitw zawartych w biblii np Modlitwy Apostolskie przeplecionych spontanicznymi wstawkami jak kogo duch prowadzi. Także pieśni uwielbieniowe są inne, co możecie porównać w poniższych filmach:



O tym jak modlą się w IHOP możecie zobaczyć i posłuchać w poście przedwyborcze wsparcie.

W Polsce próby stworzenia domu 24 godzinnej modlitwy podjęła się fundacja 24/7 gdzie na Videoblogu możecie zobaczyć jak działają i jak walczą. Ja zaprezentuje inny film z pieśnią która bardzo poruszyła moje serce i sprawiła, że chcę dołączyć do powołanych świętych z harfą i kadzidłem, którzy stoją na murach oblężonego miasta i wołają do tego który jest naszym jedynym wybawcą.

Bo jeśli chcesz poznać Boga, to nie zrobisz tego lepiej jak modlitwą!



I pamiętajcie: "Wiele może usilna modlitwa sprawiedliwego" - Jk 5:16b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com