piątek, 23 kwietnia 2010

Piekło

Od około roku modliłem się do Pana aby objawił mi zrozumienie poniższego wersetu. Po wysłuchaniu tego kazania nareszcie je zrozumiałem. Ostrzegam to jest tylko dla ludzi o mocnych nerwach (obraz na filmie nie zmienia się liczy się tylko fonia).

"Dosyć masz, gdy masz łaskę moją" - 2Kor 12:9


Kto czytał moje świadectwo wie, że i ja miałem doświadczenia w omawianym tu temacie. Dziękuję Bogu, za to, że to co ja doświadczyłem nie jest nawet jedną setną tego czego doświadczył Bill Wiese.

5 komentarzy:

  1. dzięki za ten materiał, bardzo poruszający, pozdrawiam Bogdan

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmierć kliniczna istnieje.obejmuje krótki odcinek czasowy.Opowiadane przeżycia są różne.Inne opowiadanie,doświadczenie Opowie Inka oraz Apacz.Osoba religijna doświadcza przeżyć dla swego ducha[czy jak mówią duszy nieśmiertelnej.Na tego rodzaju przekazie nie muszę polegać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam do obejrzenia film na You Tube .ewentualnie na stronach kościelnych pod tytułem Przebłysk wieczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowo pouczenia od samego J.Chrystusa są wiarygodne.Zawsze na Nim polegać mogę.Film o śmierci klinicznej nie jest dowodem ale opowiadaniem ludzkim.Komentarzem religijnych osób.Przeżyciem wpisanym w jego własnego ducha{w nauczaniu KK rozumiemy że chodzi o duszę ,,nieśmiertelną,,relijnej osoby.Przeżycia owe motywują do bycia osobą jeszcze bardziej religijną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem że wierzysz iż Duch święty wymarł razem z apostołami i dzisiaj już nie ma darów prorokowania oraz że Pan nie może przemawiać poprzez sny i wizje tak?

      Ja nie! Wierzę w realność świadectwa apostołów tak wtedy jak i dzisiaj. Zgodzić się mogę z tobą jedyne co do tego że proroctwa trzeba weryfikować.

      "Prorocy niech mówią dwaj lub trzej, a inni niech dokładnie badają" - 1kor 14:29

      Usuń

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com