wtorek, 8 czerwca 2010

Jak wielki jest Bóg ?

Ostatnio poruszyła mnie jedna z naszych zborowych pieśni pod tytułem "Jak wielki jest Bóg"

Majestat Króla chwał
Przenika cały świat
Potęga Jego trwa / x2
On światłem świata jest
Ciemności kryją się
I drżą na Jego głos / x2

Jak wielki jest Bóg!
Śpiewaj ze mną:
Wielki jest Bóg!
Objawia swoją moc
W życiu mym
Wielki Bóg.

Na wieki godzien jest
Przyjąć chwałę, moc i cześć
Ogłaszać chcę jak wielki jest Bóg

Na wieki wciąż ten sam
W swym ręku trzyma czas
Początkiem, końcem On / x2
Bóg w majestacie swym
To Ojciec, Duch i Syn
Zwyciężył Zbawca nasz / x2

Gdy śpiewałem 'Jak wielki jest mój Bóg' coś jakby duch święty wymusił na mnie, abym postawił na końcu znak zapytania. Powstało pytanie 'Jak wielki jest mój Bóg? A jak wielkie są moje problemy? Co jest większe?'.
Żyjemy pod panowaniem tego kto jest większy. Jeśli większe są nasze problemy to żyjemy w wiecznym niepokoju i trosce, a nasze życie nie jest szczęśliwe. Jeśli natomiast większy jest Bóg, to możemy żyć w nadziei, że z nim damy rade wyjść na powierzchnię na zielone niwy (Patrz Psalm 23) bo nasz kochający ojciec i obrońca pomoże nam jeśli tylko go o to poprosimy. A więc jaka jest prawda?

"Wy z Boga jesteście, dzieci, i wy ich zwyciężyliście, gdyż Ten, który jest w was, większy jest, aniżeli ten, który jest na świecie." - 1J 4:4

Pytanie czy ja i ty żyjemy tą prawdą? Czy nasz Bóg w naszych sercach jest większy (tzn jest go więcej) niż nasze problemy i zmartwienia?

Na wieki godzien jest
Przyjąć chwałę, moc i cześć
Ogłaszać chcę jak wielki jest Bóg

Co ogłasza twoje serce? Co ogłaszasz światu? Jak wielki jest twój Bóg, czy jak wielkie są twoje problemy?

Dla melomanów angielska wersja: "How Great is our God" :)



Sing with me... and all will see... How Great is our God !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com