niedziela, 20 czerwca 2010

Wybór

"Bo jeśli ustami swoimi wyznasz, że Jezus jest Panem, i uwierzysz w sercu swoim, że Bóg wzbudził go z martwych, zbawiony będziesz." (Rzymian 10:9)

"Uwierz w Jezusa Pana, a będziesz zbawiony, ty i twój dom." (Dzieje 16:31)

"Pan rzekł:” (4Moj 27:6)
"Nie porzucę cię ani cię nie opuszczę." (Hebrajczyków 13:5)

"Mojego ducha dam do wnętrza twojego i uczynię, ze będziesz postępować według moich przykazań, moich praw będziesz przestrzegać i wykonywać je.”   (Ezechiel 36:27)

Ja będę Panem i Bogiem twoim i nie będziesz miał innych obok obok mnie. Nie będziesz miał podobizn rzeźbionych czegokolwiek co jest na niebie w górze, w ziemi na dole i w wodzie pod ziemią. Nie będziesz musiał się im kłaniać i nie będziesz musiał im służyć. Aby nie powodować mojej zazdrości gdyż jak wiadomo każe winę ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych którzy mnie nienawidzą, ale ja okaże ci łaskę do tysięcznego pokolenia gdyż miłujesz mnie i przestrzegasz moich przykazań. I nie będziesz już nadużywał imienia mojego, abym nie musiał szukać ci kary za nadużywanie imienia mojego. I od teraz będziesz już zawsze pamiętał o dniu sabatu aby go święcić. Sześć dni będziesz pracował i wykonywał wszelką swoją pracę, ale siódmego dnia odpoczniesz gdyż jest sabat Pana, Boga twego. I nie będziesz musiał wykonywać żadnej swojej pracy ani ty, ani twój syn, ani twoja córka, ani twój sługa, ani twoja służebnica, ani twoje bydło, ani żaden obcy przybysz który mieszka w twoich bramach. Gdyż w sześciu dniach stworzyłem niebo i ziemię i wszystko co w nich jest, a siódmego dnia odpocząłem (aby dać ci przykład) i dlatego pobłogosławiłem dzień sabatu i poświęciłem go (dla ciebie). Będziesz też mógł bez obaw czcić ojca swojego i matkę swoją i długo będą trwały dni twoje w ziemi którą ci dałem. I nie będziesz już musiał zabijać, cudzołożyć, kraść, ani mówić fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. I nie będziesz też więcej pożądać domu bliźniego swego, nie będziesz też pożądać żony bliźniego swego ani jego domu, ani jego sługi, ani jego służebnicy, ani jego wołu, ani jego osła, ani żadnej rzeczy która należy do bliźniego twojego” (2Moj 20:2-17)

Jeśli o cokolwiek prosić będziesz w imieniu Jezusa spełnię to.” (Jana 14:14)
 
"Lecz jeżeli nie usłuchasz słów moich, to przysięgam na siebie samego że ten dom i życie twoje stanie się ruiną." (Jeremiasza 22:5)

A to dopiero początek Bożych obietnic....
...Sam zdecyduj co się bardziej opłaca !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com