środa, 21 lipca 2010

Błogosław duszo moja Pana

"Czemu rozpaczasz, duszo moja, I czemu drżysz we mnie? Ufaj Bogu, gdyż jeszcze sławić go będę: On jest zbawieniem moim i Bogiem moim!" - Ps 42:6

Psalmista uczy nas, że trwać w ufności do Pana można nawet w dniu ucisku. Z ufności rodzi się wdzięczność za nadchodzące już wyzwolenie. Dlatego psalmista mówi "Dziękujcie Bogu na zapas, wychwalajcie go zawsze choćby za to co dopiero ma nadejść"

"Błogosław, duszo moja, Panu I nie zapominaj wszystkich dobrodziejstw jego!" - Ps 103:2

Kiedy wywyższamy naszego Boga to wtedy dostrzegamy jego wielkość i majestat, nasze problemy stają się mniejszymi, a prawda porównania wyzwala nas. Kiedy odwracamy oczy od naszych problemów i patrzymy na naszego kochającego Ojca to czujemy się lepiej bo przypominamy sobie kto tak naprawdę rządzi w naszym życiu i jaki On jest pełen miłości i łaski.

"Chwalcie Pana, Albowiem dobrze jest śpiewać Bogu naszemu, Bo to wdzięczna rzecz; pieśń chwały jest miła" - Ps 147:1
"Dobrze jest dziękować Panu i opiewać imię twe, o Najwyższy" - Ps 92:2

Wywyższanie Pana jest też jednym z dwóch warunków zbawienia świata, a w tym naszych nienawróconych rodzin i przyjaciół.

"Aby byli doskonali w jedności, żeby świat poznał, że Ty mnie posłałeś" - J 17:23

"A gdy Ja będę wywyższony ponad ziemię, wszystkich do siebie pociągnę" - J 12:32

Dlatego właśnie UWIELBIAJMY NASZEGO PANA i WYWYŻSZAJMY GO!



11 - Hosanna na niebiosach
12 - Czcijmy Jezusa
14 - Panie Twój tron

Ponieważ słyszałem komentarze, że Polacy nie umieją tworzyć własnych pieśni uwielbieniowych zamieszczam coś z klimatu ewidentnie polskiej kultury:

10 - Raduje się dusza ma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj komentujemy temat związany z postem. Jeśli chcesz mi coś powiedzieć na inny temat napisz do mnie na janeczkomariuszrobert@gmail.com